Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Sindikat preko Đokića pritišće RERS pred odluku o mrežarini

    5. Decembra 2025. — 13:05

    Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

    4. Decembra 2025. — 16:24

    Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

    4. Decembra 2025. — 15:28

    IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

    4. Decembra 2025. — 14:43
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Black Friday postao još isplativiji uz pomoć vještačke inteligencije

    30. Novembra 2025. — 14:27

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15

    Hrvatska među državama s najvećom inflacijom u EU

    3. Decembra 2025. — 08:17
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Hyundai se vraća na japansko tržište nakon neuspeha s početka vijeka

Hyundai se vraća na japansko tržište nakon neuspeha s početka vijeka

adminadmin24. Aprila 2022. — 10:00Nema komentara3 minute čitanja
foto:hyundai

SEUL, Južnokorejska automobilska industrija se značajan period vremena razvijala zahvaljujući masivnoj podršci japanskih kompanija, pa su tako one obezbjeđivale tehnološka rješenja, komponente, sklopove, pa čak i potpuno licencirane automobile.

foto:hyundai

A onda se 2001. godine, Hyundai odvažio da pokuša da pokrene prodaju na japanskom tržištu. Rezultati su dostigli vrhunac tri godine kasnije kada je isporučeno 2,5 hiljada automobila, dok su već na kraju 2009. godine, Korejci bili prinuđeni na povlačenje zato što nisu uspjeli da postignu uspjeh. Sada su spremni da okušaju sreću po drugi put.

Novouspostavljeno zavisno društvo će ponijeti ime Hyundai Mobility Japan i poslovaće u skladu s novim poslovnim modelom. Prvo, neće posjedovati tradicionalne dilersko-distributivne centre. Do sada su samo dva “brendirana butika” otvorena u Tokiju i Jokohami, dok će se kasnije istovjetni maloprodajni hramovi pojaviti i u gradovima Nagoja i Fukuoka, ali je ideja da se kupcima ponudi mogućnost upoznavanja s vozilima i u velikim tržnim centrima.

Dodatna opcija se ogleda i u uspostavljanju takozvane internet prodaje, što je operacija koja bi trebalo da otpočne već od 2. maja. Za taj dio ponude će se pobrinuti eksterni pružaoci usluga ovog tipa.

Druga činjenica koju odmah treba staviti u prvi plan tiče se toga da Korejci planiraju da Japancima ponude isključivo električna vozila. Tu mislimo na baterijski Hyundai Ioniq 5 u četiri izvođenja i s cijenom koja se kreće u rasponu od 37 do 46 hiljada dolara, ali i vodonični krosover Hyundai Nexo. Njegova cijena je na startnoj koti od 60 hiljada dolara i nudi se u samo jednom izdanju.

Reći ćemo da su pokretači ponude vozila marke Hyundai u Japanu, zamislili da isporuke komercijalnih vozila započnu u julu, dok je mislima preduzetnika i pokretanje programa koji se temelji na uspostavljanju pretplatničkog odnosa.

Uzgred budi rečeno, japansko automobilsko tržište je ekstremno bitno u svjetskim razmjerama. Po obimu prodaje se smješta na nevjerovatno visoko, treće mjesto, odmah iza kineskog i američkog, ali je istovremeno potpuno samodovoljno.

Prošle godine je na dalekoistočnom azijskom ostrvu isporučeno 3,65 miliona novih automobila, a samo njih 260 hiljada (uključujući i kamione) je bilo iz uvoza. To će reći da 93 odsto japanskog tržišta drže domaći brendovi. Pride, skoro kompletnih uvoznih 7% prodajnog miksa na japanskoj teritoriji čine evropski proizvođači, uz opasku da je poseban šik imati automobil s volanom na lijevoj strani. Nasuprot tome, rukovodstvo Hyundaija je voljno da Japancima isporučuje automobile s obručem upravljača na desnoj strani, onoj koja je prirodna za to tržište, s obzirom na činjenicu da se tamo vozi lijevom stranom druma, prenosi AutoRepublika.

hyundai prodaja trziste
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakZbog nestašice pšenice pekari se odlučuju za brašno od manioke
Sljedeći članak Delegacija BiH sa predstavnicima Svjetske banke i MMF-a o ekonomskim kretanjima u BiH

Povezani članci

Capital teme 03 minute čitanja

Sindikat preko Đokića pritišće RERS pred odluku o mrežarini

NOVOSTI 02 minute čitanja

“Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Sindikat preko Đokića pritišće RERS pred odluku o mrežarini

5. Decembra 2025. — 13:0503 minute čitanja

TREBINJE – Odbor sindikata Elektroprivrede Republike Srpske (ERS) traži hitan sastanak sa ministrom energetike i rudarstva Petrom Đokićem

Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

4. Decembra 2025. — 16:24

Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

4. Decembra 2025. — 15:28

IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

4. Decembra 2025. — 14:43

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.