SARAJEVO – Ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u februaru, posmatran u tekućim cijenama, veći je za 4,8 odsto u odnosu na januar, podaci su Agencije za statistiku BiH.
Rast prometa od 4,6 odsto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima – hranom, pićem i duvanskim proizvodima, a u trgovini neprehrambenim proizvodima neznatan rast od 0,01 odsto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u februaru veći je za 3,1 odsto u odnosu na prethodni mjesec.
Pad prometa od 0,2 odsto zabilježen je u trgovini neprehrambenim proizvodima, dok je u trgovini prehrambenim proizvodima ostvaren rast od četiri odsto.
Ukupan promet trgovine na malo u BiH, posmatran u tekućim cijenama, u februaru veći je za 22,9 odsto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
Promet prehrambenim proizvodima u februaru ove, u odnosu na isti mjesec lani, porastao je za 17,1 odsto, a promet neprehrambenim proizvodima za 13,4 odsto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo u drugom mjesecu ove godine veći je za 16,7 odsto u odnosu na isti mjesec lani.
Promet prehrambenim i neprehrambenim proizvodima porastao je za 9,8 odsto odnosno za 16,5 odsto. Srna