ZAGREB – Oktobar će ove godine biti “Mjesec hrvatskog turizma” u sklopu čega će se hrvatskim građanima i stranim turistima koji se tada zateknu u Hrvatskoj omogućiti do 50 posto povoljniji boravak i korištenje turističke ponude i usluga u cijeloj zemlji, rekao je za Hinu direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.
Taj zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a trenutno je u fazi pripreme, a sve važne informacije ići će kroz kampanju HTZ-a, najavljuje Staničić, podsjećajući na vrlo dobre rezultate prošlogodišnjeg projekta “Tjedan odmora vrijedan”, kojemu je “Mjesec hrvatskog turizma” svojevrsna nadogradnja.
“Motivirani željom da produžimo sezonu što je moguće više, ali i uvažavajući prijedloge korisnika s jedne i pružatelje usluga s druge strane, odlučili smo, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta kroz cijeli listopad omogućiti do 50 posto povoljniji boravak domaćim i stranim turistima. Tijekom konzumacija usluga važno će biti pridržavati se propisanih epidemioloških mjera koje će tada biti na snazi i ponašati se odgovorno“, naglašava Staničić.
Za jesen najavljuje i drugi val kampanje za domaće turiste “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, koja je pokrenuta ove godine s ciljem podsticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje ruralnih destinacija.
Vjeruje da će sve to podstaknuti turiste da iskoriste jesen za kratki odmor po popularnim cijenama, a domaće i dodatno da još više otkrivaju Hrvatsku na zanimljiv, zdrav i održiv način, te da će se time njihovih dosadašnjih 10,6 miliona noćenja ove godine povećati.
Prema podacima Hrvatske turističke zajednice koji dtiraju iz sredine augusta, u Hrvatskoj je ostvareno oko osam miliona dolazaka i 49 miliona noćenja turista, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 46 posto u dolascima i 37 posto u noćenjima.
U odnosu na isti period 2019. godine, ostvareno je 60 posto rezultata u dolascima i 70 posto u noćenjima. Agencije