BANJALUKA – Sberbank Banja Luka se u proteklom periodu zalagala za ublažavanje posljedica uzrokovane virusom korona, koje su se odražavale na poslovanje njenih klijenata
Posebnu podršku pružila je mikro preduzećima, koja su se suočavala sa izazovima u poslovanju uzrokovanih pandemijom
Podrška se realizovala kroz ustupanje oglasnog prostora na led displeju (krovna reklama) na vozilima Patrol taxija i Cegera.Na ovaj način, Banka je pomogla svojim klijentima da bez naknade promovišu svoje proizvode i usluge i time pozitivno utiču na povećanje prihoda,a samim tim i na ukupno poslovanje.
“Zadovoljstvo nam je što nas Sberbank a.d. Banja Luka prati u našem redovnom poslovanju.. Imamo jako dobru dugogodišnju saradnju. Zadovoljni smo sa zaposlenima Banke odnosno sa kvalitetom usluge, a podrška koju smo dobili kroz ustupanje mjesta za reklamu je dokaz da nas razumiju , te je ovo za nas još jedan pokazatelj da nismo pogriješili u odabiru Banke partnera” rekli su iz firme “Pro-forest” d.o.o.Banja Luka.
“Prezadovoljni smo sa dosadašnjom saradnjom i uvijek smo imali apsolutno poštovanje sa jedne i razumijevanje sa druge strane, te adekvatna rješenja za naše potrebe. Ovo je Banka koja misli na svoje klijente, a kroz ovaj vid pomoći još jednom je to potvrdila” rekli su ovom prilikom iz “Farme Ratković” Banja Luka.
Društveno odgovorno poslovanje je jedno od osnovnih načela poslovanja Sberbank a.d. Banja Luka, koja će se i u narednim godinama truditi da razumije potrebe svojih klijenata i lokalne zajednice u kojoj posluje.
„Ponosni smo što smo na ovaj način opravdali povjerenje naših klijenata, te ćemo i u narednom periodu razvijati naše poslovanje, a proizvode i usluge namijenjenje mikro klijentima učiniti povoljnijim, boljim i dostupnijim” rekao je ovom prilikom Gordan Đukić, direktor prodaje i mreže filijala.
Više informacija o proizvodima i uslugama, svi zainteresovani mogu dobiti na besplatan broj kontakt centra 0800 59 999, lično u poslovnicama Sberbank Banja Luka kao i putem internet stranice banke www.sberbankbl.ba.
PR