BANJA LUKA – Na osnovu rezultata istraživanja kompanije Valicon, EuroExpress brza pošta je prvo na šta korisnici pomisle kada im se postavi pitanje na temu brzih pošta.
Valicon, renomirana kompanija za marketing konsalting, analitiku i istraživanje sa sjedištem u Sarajevu je početkom godine sprovela istraživanje tržišta u oblasti djelatnosti brzih pošta u Bosni i Hercegovini, te rezultati ukazuju na veoma značajnu prvu poziciju jedne brze pošte. “U svim segmentima ovog ispitivanja prva u djelatnosti je EuroExpress brza pošta, koja već trinaest godina uspješno posluje i tokom ovog perioda je predano radila na tome da bude prva brza pošta u zemlji.”, kako navodi Marinko Tomić, generalni direktor ove kompanije.
„Izuzetno sam ponosan na rezultate koje nam je ovo ispitavanje tržišta pokazalo. Mi smo uvjereni da nudimo najkvalitetniju uslugu, najbolje rokove i sigurnost dostave, ali je posebno zadovoljstvo što nam se ovo znanje potvrdilo kroz objektivne parametre.“, izjavio je ovim povodom generalni direktor EuroExpress brze pošte. On nastavlja i dodaje „Kroz trinaest godina rada, truda, napretka i zalaganja svih naših zaposlenih naša brza pošta je postala sinonim za djelatnost brzih pošta, što nam je oduvijek i bio cilj. Zadovoljstvo je kroz godine voditi tim koji je zajedno rastao i stasao, te svojim vrijednostima, inovacijama, modernim tehnologijama i zalaganjem našu brzu poštu doveo do liderske pozicije na tržištu. Isto tako je zadovoljstvo što imamo potvrdu da su naši korisnici, kao i šira javnost, te samo tržište prepoznali naš kvalitet usluge. Mi ćemo u budućnosti dati sve od sebe da povjerenje koje nam je ukazano opravdamo, te da postanemo još bolji kroz niz noviteta, koje planiramo uvesti.“
Rezultati istraživanja pokazuju da EuroExpress brza pošta zauzima prvo mjesto u segmentima razmatranja, korištenja i prepoznatljivosti na samom tržištu. Ova brza pošta je prepoznata od strane korisnika kao lider u Bosni i Hercegovini. Dodatno korisnici ovu brzu poštu vide kao uspješnu, brzu i sigurnu. Kada se ovi rezultati posmatraju kroz brojeve, evidentno je da 42% ispitanika kao prvo navođenje brzih pošta navodi prvo upravo EuroExpress brzu poštu, dok je čak 98% ispitanika navelo da poznaje EuroExpress brzu poštu.
Na pitanje kada bi danas željeli koristiti brzu poštu, 39% ispitanika je navelo da bi EuroExpress brza pošta bila prvi izbor, dok je drugo mjesto u djelatnosti zauzeto sa 14% ispitanika. Prema ukupnom razmatranju EuroExpress brza pošta je ubjedljivo na vodećoj poziciji gdje bi 87% korisnika brzih pošta razmatralo korišćenje ove brze pošte. Takođe, tu je i podatak da je 69% korisnika brze pošte u posljednih 12 mjeseci koristilo ovu brzu poštu, a 65% ispitanika bi EuroExpress brzu poštu preporučilo svojim prijateljima i poznanicima.
„Ukratko ovaj rezultat jasno ukazuje na našu dominantnu poziciju na tržištu, te da su nas korisnici usluga prepoznali kao kvalitetnog partnera što nam je najveće priznanje.“, izjavila je Sanja Vasilić, menadžer sektora za marketing i komunikacije s korisnicima. Ona dalje dodaje: „Bilo je interesantno pratiti istraživanje kroz samu relevantnost brenda gdje se izdvajamo kao brza pošta sa visokom stopom korišćenja usluge i visokom percepcijom dobijanja na popularnosti samog brenda. Mi smo kao kvalitetan brend prepoznati u našoj zemlji, a istraživanje nam je pokazalo da je snaga i prepoznatljivost brenda visoka u svim regijama Bosne i Hercegovine. Sada je jasno šta nam je zadatak, a to je održati prvo mjesto. Neumorno nastavljamo našim tempom dalje, te se nadamo da će naši korisnici biti zadovoljni sa narednim koracima našeg poslovanja, a to su inovacije koje planiramo ponuditi, kao i praćenje modernih tokova u skladu sa zahtjevom naših korisnika.“
PR