PRIJEDOR – Grad Prijedor planira urediti infrastrukturu u industrijskoj zoni „Celpak“ i za te namjene će biti izdvojeno više od 840.000 maraka, što ne bi bilo ništa čudno da se od ponuđača ne traže neobični dokazi o tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti.
Konkretno, onaj ko želi obavljati pomenute radove u zoni „Celpak“ mora imati ili iznajmljivati asfaltnu bazu apaciteta jednakog ili većeg od 120 t/h koja od mjesta izvođenja radova ne smije biti udaljena više od 70 kilometara.
Takođe ponuđač mora posjedovati ili iznajmiti jedan finišer, jedan glatki valjak težine dvije tone ili više, jedan valjak sa pneumaticima težine od deset tona ili više, kao i jedan glatki valjak od deset tona ili teži.
Osim toga, potrebno je da posjeduje ili iznajmi deset kamiona nosivosti od deset tona ili više, ali i dva rovokopača težine 30 tona ili manje.
Neophodno je da ima angažovano tehničko osoblje ili tehničke organe, kao i da raspolaže sa jednim građevinskim inženjerom sa pet godina radnog iskustva u struci.
Podsjetimo, kako su nedavno izjavile vlasti u Prijedoru uređenje industrijske zone je potrebno za poboljšanje uslova za privlačenje investitora, a za završetak uređenja infrastrukture u Celpaku sredstava u iznosu od pomenutih 840.000 marka je obezbjedila Vlada Republike Srpske.
Kada su u pitanju konkretni radovi Grad Prijedor traži da se najprije izvrši geodetsko obilježavanje trase na 4.910 kvadrata, da se obilježi gradilište i postave znakovi, da se odstrani grmlje, šiblje i iščupa drveće sa odstranjivanjem korijena, ali i da se sruše određeni objekti.
Takođe je potebno da se postave betonski ivičnjaci, izradi zelena površina, pješačka i biciklistička staza, da se postavi asfalt i odrade drugi radovi.
Pored toga izvođač radova je dužan da izvrši kontrolna ispitivanja i da očisti gradilište.
Podsjećanja radi, „Celpak“ je prije rata zapošljavao oko 2.000. radnika, a prošao je put od gubitaša, stečaja do privatizacije. Danas je industrijska zona u vlasništvu grada Prijedora.
CAPITAL: Bojana Ninković