BANJALUKA – Banjalučka pivara i u 2021. godini nastavlja svoju misiju da neprestano radi na uvođenju inovacija, pa je tako svoj asortiman upotpunila sa bezalkoholnim pivom „Peroni Libera”, od italijanskog brenda piva “Peroni Nastro Azzuro”.
„Prateći potrebe naših potrošača, i u želji da budemo dio života i onih koji imaju drugačiji stil života, odlučili smo da na tržište plasiramo novi brend, premium pivo bez alkohola, Peroni Libera 0.0%. Posebnost ovog novog proizvoda ogleda se u tome što iako je bezalkoholno pivo, ono ima bogat i intenzivan ukus svježeg citrusnog hmelja. Drago nam je što ga sada možemo ponuditi i našim potrošačima i na ovaj način upotpuniti naš asortiman,” izjavio je Dejan Čato, direktor marketinga Banjalučke pivare.
“Peroni Nastro Azzuro” je vodeći italijanski brend od 1963. godine. Koristeći iskustvo i vještine, “Peroni Libera 0.0%” je pivo pravljeno po istoj recepturi, sa istom strašću kao i čuveni brend. Ukus je bogat, sa intenzivnom aromom citrusa i notama hmelja, koju prati blaga voćna aroma. Ovaj proizvod karakteriše oštar okus, prijatna gorčina, sa karakterističnim okusom piva, što znači da oni koji traže alternativu alkoholu više ne moraju praviti kompromis kada je u pitanju kvalitet ili ukus.
„Banjalučka pivara” je u julu prošle godine napravila dogovor o ekskluzivnom uvozu i distribuciji brendova čuvene globalne “Asahi” grupacije. Na ovaj način je asortiman ove kompanije postao bogatiji za poznate svjetske brendove piva iz Japana, Italije i Holandije kao što su „Peroni“, „Peroni Nastro Azzuro“, „Grolsch“, „Asahi“. Od januara, ove godine, Banjalučka pivara dobija i čuvene češke brendove „Pilsner Urquell“ i „Kozel“, a sada i italijanski „Peroni Libera 0.0%“.