PARIZ – Francuski proizvođač automobila Renault preliminarno je u petak izvijestio o oporavku prodaje automobila u trećem kvartalu nakon oštrog pada u prvom valu koji su prouzrokovale oštre mjere suzbijanja pandemije koronavirusa.
U periodu od jula do septembra prihodi Renaulta smanjeni su za 8,2 posto prema istom razdoblju lani, na 10,37 milijardi eura.
Pad prihoda znatno je ipak blaži u poređenju sa prvom polovinom godine, kada su smanjeni više od trećine. U prvoj polovini godine kompanija je poslovala s rekordnim neto gubitkom od preko sedam milijardi eura.
Francuski proizvođač imao je, međutim, problema i prije pandemije, koja je snažno uzdrmala automobilska tržišta, podsjeća Reuters.
Novi izvršni direktor želi preokrenuti dugoročnu strategiju globalne ekspanzije i usredotočiti se na veću prodaju skupljih automobila kako bi povećao profitabilnost.
Koristi od takvih nastojanja kompanija je počela osjećati u trećem kvartalu, kada je povećala udio na evropskom tržištu budući da su ovlašteni distributeri počeli s radom nakon lockdowna. Drugi je razlog 157-postotni skok prodaje električnog automobila Zoe.
U trećem kvartalu Renaultova je prodaja u Evropi pala 2,9 posto, osjetno blaže nego tržište u cjelini koje se smanjilo pet posto. Samo u septembru poskočila je osam posto.
Procjene o dobiti za 2020. Renault nije objavio ali je upozorio da su izgledi za iduću godinu neizvjesni budući da bi prijetnja novog lockdowna zbog pandemije mogla ponovno pogoditi njihovo poslovanje. Biznis.info