PEKING – Pekinška tehnološka kompanija ByteDance, vlasnica aplikacije TikTok, ostvarila je oko 40 milijardi juana (5,64 milijarde dolara) prihoda u prvom tromjesečju, što je 130 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, čemu je ključno doprinio ostanak ljudi kod kuće za vrijeme koronakrize.
Ciljani prihodi ByteDancea za 2020. godinu postavljeni su na oko 200 milijardi juana. ByteDance želi da dostigne polovinu prihoda konkurentske kompanije Tencent Holdings, rekli su upućeni izvori.
Tencent, vodeća kineska kompanija za društvene medije i video igre, izvijestila je o prihodima od gotovo 377 milijardi juana u 2019. godini.
Aplikacije kompanije ByteDance ostvarile su velik porast korisnika na vrhuncu pandemije Covida-19, jer su se zbog mjera ograničavanja ljudi ostajali kod kuće te su ih pojačano koristili.
Najveći dio ByteDenceovih prihoda uglavnom je od oglašavanja na njenim aplikacijama u Kini, uključujući aplikaciju za prikupljanje vijesti Jinri Toutiao, kao i domaću verziju TikTok-a, rekli su izvori.
Prije ByteDancea, kineskim su tržištem oglašavanja dominirali Alibaba, pretraživač Baidu te Tencent.
ByteDance je nedavno procijenjen na 95 do 140 milijardi dolara na tržištu privatnog sekundarnog trgovanja, rekla su dva izvora.
Kompanija pokušava da razvije i monetizuje TikTok te je prošlog mjeseca imenovala bivšeg glavnog izvršnog direktora prenosa videozapisa u kompaniji Walt Disney, Kevina Mayera, kao novog izvršnog direktora TikToka.
bankar.me