BEOGRAD, Srbija svake godine privuče milione turista, uprkos političkim i ekonomskim poteškoćama koje su se pojavile usljed turbulentne prošlosti tokom devedesetih godina pršolog vijeka, piše “Anadolija”.
U izvještaju turske državne agencije navodi se da je od januara do avgusta ove godine Srbiju posjetilo gotovo 2,5 miliona Turista, uz veliki broj državljana Kine, Turske i Njemačke, te da je njihov broj veći za šest odsto nego u istom periodu lani.
Agencija podsjeća da je Vlada Srbije potpisala sporazum sa turističkom platformom “Fligi”, koja je u vlasništvu kineske grupe “Alibaba”, a postignut je i sporazum o promovisanju sa turskom državnom avio-kompanijom “Turkiš erlajnz”.
Prema pisanju “Anadolije”, strani turisti u Srbiji više vole da provedu godišnji odmor u većim gradovima, dok domaći turisti češće posjećuju odmarališta sa banjama.
Portparol Turističke agencije Srbije Jelena Stanković izjavila je za “Anadoliju” da Turska i Srbija imaju dosta kulturoloških sličnosti.
“Šta Turci misle o Srbiji, pokazali su sloganom `Otkrijte zatvorenost`, što je u skladu sa njihovim prvim utiskom kada dođu u Srbiju. Takođe im je veoma privlačan noćni život u Beogradu”, rekla je Stankovićeva.
Ona je dodala da kineski državljani, kojima nije potrebna viza za ulazak u Srbiju, dolaze privučeni netaknutom prirodom i mjestima od kulturnog i istorijskog značaja. Srna