VAŠINGTON, Jedna od najvećih internet rezervacijskih platformi Booking.com prošle je godine u poslovanju s nehotelskim smještajnim objektima ostvario 2,8 milijardi američkih dolara, od čega samo u trećem lanjskom kvartalu više od milijardu dolara.
To je ujedno i prvi put otkako ta platforma posluje (od 1996.) da je matična grupa Booking Holdings otkrila podatke o prihodima Booking.com-a u poslovanju s nehotelskim smještajnim objektima odnosno apartmanima, kućama za odmor i drugim jedinstvenim smještajnim objektima.
Ostvareni prihod od tog smještaja od 2,8 milijardi dolara čini 20 posto ukupnog godišnjeg prihoda kompanije, a u tom dijelu poslovanja ima, kako kažu, i brži rast od sveukupnog rasta prihoda te odličnu profitabilnost, prenosi bankar.me.
“Segment nehotelskog smještaja izuzetno je važan u poslovanju Booking.coma, koji je u 2018. ostvario velik rast završavajući godinu sa 5,7 miliona prijavljenih smještajnih jedinica na svojim stranicama, što je i više od ijedne druge kompanije za rezervaciju nehotelskog smještaja. Ta brojka pokazuje rast od 18 posto u odnosu na 2017.”, ističu iz Booking.coma. Nezavisne