BEOGRAD – Narodna banka Srbije namjerava da ubuduće prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vrijeđaju klijente ili konkurenciju.
NBS će, naime, prilikom prethodne kontrole novih proizvoda izričito zahtijevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da ocijeni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.
Takođe, centralna banka će reagovati mjerama iz svoje nadležnosti ako uoči bilo kakvu nepravilnost.
To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu “mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija…”
Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.
Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS, a koje treba da startuju od 1. aprila. Politika