SUBOTICA, U trgovinskim objekatima “Trgoprometa” Subotičani od prije nekoliko dana više ne mogu da kupe čuveni Fidelinkin hljeb. Iznenadni potez, koji trgovinsko preduzeće objašnjava željom da razvije sopstvenu robnu marku, naišao je na negodovanje i građana i lokalne samouprave.
“Fidelinka pekara”, koja već 65 godina dnevno proizvodi oko 40.000 vekni hljeba i pokriva 70 odsto sjevernobačkog tržišta, do prije dvije mjeseca bila je u stečaju. Taman kada je uz lavovsko zalaganje grada uzeta u zakup od strane slovenačke firme “Don Don”i ponovo stala na noge, sačekao ju je novi udarac. Ovoga puta iz komšiluka.
– Za sada našeg hljeba nema u šest prodavnica, a nadamo se da se njihova odluka neće prenijeti na svih 47 objekata, jer se za potrošače treba boriti cijenom i kvalitetom, a ne uklanjanjem konkurencije sa rafova – smatra Zoran Stojanović, direktor prodaje u “Fidelinka pekari”. – U suprotnom, biće dovedena u pitanje radna mjesta 150 zaposlenih.
Po mišljenju gradonačelnika Saše Vučinića, uprave oba preduzeća bi što prije trebalo da nađu zajednički jezik kako ne bi pao u vodu sav uloženi trud.
– Zbog građana, koji generacijama jedu ovaj hljeb, pekara ga je isporučivala i za vrijeme stečaja i bankrota, i zato se nadam da će se on uskoro ponovo naći na rafovima najvećeg trgovinskog lanca u gradu – ističe Vučinić.
Razvijaju svoju marku
U “Trgoprometu” kažu da su na ovu odluku preduzeća, pored želje za razvijanjem sopstvene robne marke, uticale i različite marže. Ona se primjenjuje u šest objekata na Kelebijskom putu, kod Senćanske crkve, na Radijalcu, na Segedinskom putu i pored robne kuće “Simpo”, gdje se trenutno prodaju samo proizvodi “Bečejske pekare”. Novosti