NJUJORK, Početak Guglove društvene mreže bio je, prema mišljenjima mnogih analitičara, veoma uspješan. Ipak, iako se zvaničan početak rada ove društvene mreže tek očekuje, broj korisnika počeo je da opada.
Kompanija “Eksperian Hitvajs” obavijestila je da je u periodu od 17. do 23. jula broj korisnika Gugl Plusa opao za 3 odsto, dok je samo nedelju prije nje zabilježen rast, i to od 283 odsto.
Time je, prema podacima ove kompanije, broj korisnika zaključno sa 23. julom iznosio 1,79 miliona, a podaci se odnose samo na američke korisnike.
Osim pada broja korisnika, zabilježen je i pad vremena provedenog na Guglu Plusu, i to za 10 odsto, pa sada prosječan korisnik ovoj mreži posveti 5 minuta i 15 sekundi.
Pad interesovanja tumači se različito – manjim interesovanjem medija, činjenicom da je određen broj profila izbrisan, jer su bili registrovani pod pseudonimima, ili je naprosto početno interesovanje utihnulo, prenose agencije.