KOPAONIK, Nakon višegodišnje stagnacije Kopaonik se sigurnim koracima vraća u sam vrh najatraktivnijih destinacija u Srbiji.
Nakon uspješne zimske sezone, u prva četiri mjeseca ove godine, Kopaonik bilježi rast broja noćenja od 15 odsto u odnosu na isti period prošle godine, a sa registrovanih 147.298 noćenja u periodu januar-april, Kopanik je najposjećenija domaća destinacija, saopštila je danas kompanija MK Mountain Resort.
Takvi pokazatelji govore da se poslije višegodišnje stagnacije Kopaonik sigurnim koracima vraća u sam vrh najatraktivnijih domaćih destinacija.
U kompaniji MK Mountain Resort evidentiran je porast broja noćenja za 30 odsto, a kao jedan od glavnih razloga su niže cijene i sadržajnija ponuda za sve one koji se odluče da odmor provedu na planini.
Željeći da zadovolje zahtjeve savremenih turista, hotelijeri su tokom ljetnjih mjeseci omogućili gostima dodatne sportsko-rekreativne sadržaje.
“Ovog ljeta gostima predlažemo neku od aktivnosti u prirodi. U ponudi je škola jahanja, paraglajding, off road vožnje kvadovima ili mountin bike-om niz padine Kopaonika. Za djecu uzrasta od 10 do 14 godina organizovan je ljetnji kamp engleskog i francuskog jezika, a za najmlađe, u ponudi je škola tenisa i košarke tokom ljeta”, objasnio je generalni direktor MK Mountain Resorta Nikola Avram. Tanjug