PARIZ, Francuska medijska grupacija Vivendi zabilježila je rast profita u 2010. godini, zahvaljujući dobrom poslovanju divizije za videoigre i skoku prihoda od brazilskih operacija.
Kompanija sa sjedištem u Parizu prošle je godine ostvarila prilagođenu dobit (bez jednokratnih stavki) u visini 2,7 milijardi evra, što predstavlja rast od 4,4 odsto u odnosu na 2009. Navedeni rezultat u skladu je s očekivanjima Bloombergovih analitičara. Godišnji prihodi popeli su se pak 6,4 odsto na 28,8 milijardi evra. Activision Blizzard, Vivendijevo odjeljenje za videoigre, ostvario je rast prodaje od 9,6 odsto u 2010. godini, zahvaljujući popularnosti franšiza Call of Duty i World of Warcraft. Istovremeno, brazilska telekom filijala GVT zabilježila je skok prihoda od čak 72 odsto na oko milijardu evra. Poslovni.hr

