MOUNTAIN VIEW, Google iz dana u dan dokazuje kako ne namjerava posustati u namjeri da ovlada internetskim tržištima. U prvih devet mjeseci ove godine na akvizicije je potrošio ukupno 1,6 milijardi dolara. Od višemilionskih akvizicija najveći su ulovi AdMob, Slide i On2 Technologies.
Nekoliko puta mjesečno čitali smo kako je Google preuzeo neku kompaniju te kako ulazi na gotovo sva brzorastuća internetska tržišta. Većina njih male su organizacije s raznolikim tehnologijama za koje Google smatra da bi prije ili poslije mogle biti korisne.
Uz „mala“ preuzimanja ističu se i tri velike, višemilionske akvizicije. U maju je preuzet AdMob za 681 milion dolara. U avgustu je Google preuzeo Slide, koji je kompaniju koštao 179 miliona evra, ali važan je zbog prodora na tržište socijalnih mreža. Kao treća po veličini ističe se akvizicija On2 Technologies, čija je cijena bila 123 miliona dolara.
Stručnjaci procjenjuju, s obzirom na Googleovo odlično poslovanje, nastavak akvizicija, ako ne još bržim, a onda u najmanju ruku jednakim tempom, prenose agencije.