NJUJORK, Yahoo je predstavio probnu verziju novog izdanja svoje usluge za slanje e-pošte Mail, koja polako gubi interesovanje među korisnicima i snižava ukupni udio kompanije na tržištu.
Nova verzija veb usluge jednostavno nazvana Yahoo Mail Beta, znatno je unapređena. Interfejs i navigaciona šema su redizajnirani, podrška za pregledanje fotografija i videa poboljšana, integracija sa lokacijama Twitter i Facebook pojačana, a neželjene poruke e-pošte se bolje detektuju.
Kompanija je uložila puno napora u unapređenje usluge za slanje e-pošte, jer je zaključila da je sama kriva za pad interesovanja korisnika.
Izvršna direktorica kompanije, Kerol Barc, izjavila je u maju ove godine na sastanku sa investitorima kompanije da je interesovanje korisnika „donekle palo“ i da je redizajniranje usluge za slanje e-pošte u toku. „Usluga slanja e-pošte može znatno povećati interesovanje korisnika“, rekla je tim povodom.
Kada se radi o prosječnom vremenu koje korisnik provede koristeći usluge ove lokacije, interesovanje korisnika opalo je između januara 2009. godine i aprila 2010. godine, sa 336 minuta na 248 minuta, tvrde analitičari kompanije comScore.
Nakon objavljivanja probne verzije, svih 273.000.000 korisnika Yahoo Maila će imati priliku da je isprobaju na adresi http://features.mail.yahoo.com, tako što će pritisnuti hipervezu „Try It Now“.
Nova verzija je dizajnirana tako da bude brža, posebno za one korisnike koji se prijavljuju preko mobilnih uređaja i preko sporih Internet veza. Čvršća integracija s Twitterom i Facebookom omogućiće korisnicima da pregledaju osvježene podateke sa tih društvenih mreža preko interfejsa Yahoo Maila, ali i da šalju napise na Facebook ili Twitter.
Yahoo Mail Beta pored toga omogućava pregledanje fotografija i videa sa Flickra, Googleove Picase, YouTubea i sve to unutar poštanskog sandučeta. Detektovanje neželjenih poruka e-pošte i opcija za pretraživanje pisama su takođe unapređeni, prenose agencije.