NJUJORK, U nedavnom blogu, kompanija „Cisko“ saopštila je rezultate istraživanja o korišćenju sajtova društvenih mreža, gdje su posjetioci stranice sa vijestima „njuz cisko“ i sajtova društvenih mreža upitani kakav sadržaj vole, kakvim se sadržajima bave i na koji način najviše vole da pristupaju omiljenom sadržaju. Na pitanje koji društveni sajt za umrežavanje aktivno koriste, društvena mreža „Fejsbuk“ je na prvom mjestu, sa ubjedljivih 76,1 odsto, a slijede „Linkedin“ sa 58,5 odsto, „Mladost“ sa 48,4 odsto i „Tviter“ sa 45,3 odsto, prenose agencije. Na pitanje: „Koji tip sadržaja ste dijelili na društvenoj mreži u proteklom mjesecu?“, 40,6 odsto ispitanika odgovorilo je da je to video, iza kog slijede blogovi koje pomno prati 39,4 odsto i povezani članci, sa 37,7 odsto ispitanih. Kada su upitani o tipu sadržaja koji su komentarisali u posljednjih mjesec dana, 41,2 odsto ispitanika je odabralo blogove, 34,3 odsto povezane članke, dok je 32,4 odsto njih komentarisalo video – sadržaj. Ukupno 1.515 osoba širom svijeta učestvovalo je u internet istraživanju koje je sprovedeno u periodu između 25. maja i 8. juna ove godine.