NJUJORK, Više od polovine američkih potrošača ima negativan pogled na privredu SAD-a, a slična percepcija prevladava i u korporativnom okruženju, pokazalo je najnovije istraživanje firme Taylor Nelson Sofres (TNS), sprovedeno ovog proljeća.
Prema podacima iz aprila, 66 odsto potrošača ima negativnu percepciju privrednog stanja, a takav sentiment prisutan je i kod 59 odsto ispitanih firmi s prihodima do 2 milijarde dolara. Čak 69 odsto potrošača očekuje kako će morati smanjiti svoju ličnu potrošnju u narednih šest mjeseci. Takođe, 40 odsto potrošača smatra da će se privredno okruženje pogoršati u narednih pola godine, dok tako nešto očekuje osjetno manji broj ispitanika iz poslovnog sektora (24 odsto).
Međutim, istraživanje pokazuje da će čak 92 odsto firmi nastaviti agresivno tražiti prostor za rezanje troškova u sljedećih šest mjeseci, pri čemu 54 odsto njih tvrdi kako će to uključivati i troškove radne snage. Poslovni.hr