BEOGRAD, Western union posluje u Srbiji u skladu sa važećim lokalnim propisima i svoju poziciju dobrog brenda na tržištu ostvario je, prije svega, zbog dugogodišnjeg rada i investicija, kao i visokim kvalitetom svojih usluga, što su korisnici naših usluga jasno prepoznali“, izjavio je regionalni direktor Western Uniona za Adriatik regiju Fabio Del Groso.
Del Groso je poslije objavljivanja informacije da je Komisija za zaštitu konkurencije pred nadležnim sudom u Beogradu pokrenula prekršajni postupak protiv dva predstavnika te kompanije zbog narušavanja konkurencije, rekao da Western union smatra da nema prepreka za ulazak na tržište Srbije u segmentu elektronskog transfera novca, što pokazuje, kako je naveo, i lista kompanija koje su ušle na ovo tržište u različitim vremenskim periodima.
„Tako su, na primjer, prije odluke Komisije za zaštitu konkurencije, konkurentske kompanije potpisale ugovore sa bankama u Srbiji, od kojih su neke bile subagenti Western uniona, a koje su slobodno odlučile da ponude korisnicima usluge različitih kompanija koje posluju u ovom segmentu. Inače, na nedavnoj konferenciji koju je organizovalo Ministarstvo za dijasporu Srbije rečeno je da je putem doznaka u Srbiju u 2009. godini iz dijaspore u Srbiju stiglo više od 5 milijardi dolara. Korporativna politika Western uniona je da ne objavljuje rezultate poslovanja na nivou pojedinih zemalja, ali se jasno može konstatovati da tržišno učešće Western uniona u ovom slučaju, ne prelazi pet procenata od tog iznosa, iz čega se vidi da Western Union nema monopolsku poziciju na tržištu Srbije“, rekao je Fabio Del Groso.
Agenti Western uniona u Srbiji uložili su žalbu na odluku Komisije za zaštitu konkurencije, ali će nastaviti da, kako je saopštila ta kompanija, podržavaju napore nadležnih organa da poboljšaju zakonska rješenja koja regulišu segment elektronskog transfera novca, kako bi obezbijedili još bolji kvalitet usluga građanima Srbije, kako u zemlji tako i u inostranstvu. Emg.rs