NOVI SAD, Supervizor prodaje „Banjalučke pivare“ Nenad Radeta rekao je u Novom Sadu da će se pivo „Nektar“ uskoro naći i na tržištu Kosova i Metohije.
„S jednom privatnom srpskom firmom, koja ima lanac prodavnica na Kosovu i Metohiji dogovorili smo na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu, da pivo `Nektar` u standardnom pakovanju od pola litra, kao i u pakovanju od dva litra počnemo prodavati, prvo u sjevernom djelu pokrajine. Ukoliko bude interesa širićemo se i dalje“, rekao je Radeta.
On je naveo da pakovanje „Nektara“ od 20 flaša po pola litra trenutno ima cijenu od 13 do 13,5 KM.
„To je i razlog što pivo ide dobro u Kanadi, Austriji, Velikoj Britaniji, a određene količine budu plasirane i na tržištima Hrvatske i Srbije. Isto pakovanje piva, naših konkurenata iz Sarajeva skuplje je za sedam, osam KM. Zbog kvaliteta i cijene `Nektar` se dobro prodaje i na području Zeničko-dobojskog kantona, kao i Tuzlanskog kantona“”, istakao je Radeta.
Prema njegovim riječima, „Banjalučka pivara“ ima i izuzetno dobre veze s svim značajnijim trgovinskim lancima s područja eks-Jugoslavije, koji rade na području BiH.
„Pivara veoma dobro sarađuje s trgovinskim lancima poput Merkatora, Konzuma i Delte, što je izuzetno bitno za dalji dobar plasman našeg piva“, konstatovao je Radeta.
Pivara iz Banjaluke danas zapošljava 265 radnika, a godišnje proizvede milion hektolitara piva. Od početka 2006. godine većinski vlasnik „Banjalučke pivare“ je britanski finansijski fond „Altima partners LLP“.
„Banjalučku pivaru“ osnovali su u Banjaluci 1873. godine redovnici samostana „Marija zvijezda“ radi pravljenja piva za vlastite potrebe.
Na 77. međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, koji je u toku, „Banjalučka pivara“ AD svoj asortiman piva izlaže na štandu Privredne komore RS. Srna
4 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ja bih samo pitao, ko je smislio nekadasnju reklamu i naziv za crno pivo nektar pivare, pod nazivom, nije za svakoga – crni djordje?
tog banjaluckog kotlera treba u zatvor strpati.
Nektar ide na Kosovo pod nazivom “Crni Đorđe”. Svaka čast. Ovo je za pozdraviti.
@1
smislio i naplatio!menadžement odobrio i usvoio.
Nije sigurno neki narodni čovjek (radnik-seljak), već neki kvazi stručnjak tipa. ing, dip ing, dipl.menager, sales menager, MR.DR DR.prof. Dr.prof.spec itd. Koji su završili visoke škole preko 300 metra nadmorske visine, a sada kao da gledaju iz vasione. Sve su to kvazi stručnjaci, svaka čast pojedincima, znam samo da su nam sve vrijednosti pogašene, pa i obrazovanja, a i Georgije se okreće u grobu itd………da ne dužim.
U tekstu postoji ogromna greska.
Pivara MOZE da proizvede 1.000.000 Hl piva, a PROIZVODI oko 250.000 Hl piva godisnje.
A koliko su uspjesni u prodaji govori i podatak da je 2003 proizvedeno (i prodano naravno) 630.000 Hl.