BERLIN, Njemačka medijska grupacija ProSiebenSat.1 u prvom je ovogodišnjem tromjesečju ostvarila 37-procentni rast operativne dobiti, ponajviše zahvaljujući većim prihodima od televizijskog oglašavanja na domaćem tržištu.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije u posmatranom je periodu porasla na 128,6 miliona evra, dok su se prihodi od prodaje povećali za 5 odsto na 658,4 miliona evra. Analitičari koje je anketirao Reuters očekivali su operativnu dobit u iznosu od 108,7 miliona evra i prihode u visini od 645 milion evra. Inače, ProSiebenSat1 je u većinskom vlasništvu KKR grupe i Permire, a glavni mu je konkurent RTL Group čiji je vlasnik Bertelsmann.
Iz ProSiebena su izjavili da im je u prva tri mjeseca glavni prioritet bilo rezanje neto duga koji se snažno povećao nakon preuzimanje SBS Broadcastinga u 2007. godini. Neto finansijski dug je na kraju prvog tromjesečja iznosio 3,43 milijarde evra, što je za 81 milion evra manje u odnosu na kraj istog prošlogodišnjeg perioda. Poslovni.hr