SARAJEVO, Analizom konačne i detaljne liste raspodjele međunarodnih prevozničkih dozvola CEMT za ovu godinu uočeno je da se pojavljuju određene nepravilnosti i koriste dvostruki standardi za njihovu dodjelu, zaključeno je na sjednici Odbora Udruženja međunarodnih drumskih prevoznika tereta Spoljnotrgovinske komore BiH.
Članovi Odbora odlučili su da od Ministarsva komunikacija i transporta BiH zatraže izvještaj o korištenju CEMT dozvola, saopšteno je iz Spoljnotrgovinske komore BiH.
Na jučerašnjoj sjednici Odbor je zaključio da je potrebno definisati uslove, postupke i raspodjelu jednokratnih rezervnih bilateralnih dozvola, javno objaviti način konkurisanja, te podržati ubrzano uspostavljanje softvera za raspodjelu bilateralnih dozvola.
U saopštenju se navodi da će međunarodni prevoznici zatražiti ispitivanje ustavnosti odluke o utvrđivanju komunalne djelatnosti od posebnog društvenog interesa, te njeno ukidanje, a da su sličan stavimali i u vezi sa odlukom o utvrđivanju uslova za carinski terminal i visini naknade za korištenje parking prostora u carinskom terminalu.
Na sjednici je zaključeno da bi tranzit trebalo ukinuti, na ocarinjenu robu u unutrašnjosti BiH zemlje ukinuti plaćanje terminala na izlasku iz zemlje, te sniziti naknadu za korištenje parking prostora u carinskom terminalu.
Takođe je istaknuta i problematika s kojom se prevoznici suočavaju u svom poslovanju – dvostruko naplaćivanje naknada za puteve, izdavanje licenci za vozila i struktura podataka o vozilima, navodi se u saopštenju.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Raditi na izdavanju CEMT dozvola prevoznicima i detašmana radnika građevincima je unosnije nego biti visoki predstavnik u nekoj državi.
A, ko će to ddozvoliti?
Mislite, da birokrtija, razmišlja o gore napisanom?
Zavaravate, se sve dok se ne počne raditi na iskorijevanju korupcije.
Gledam sinoć na TV, čovjek za seksualno zlostavljanje šestogodišnje djevojčice dobio godinu dana zatvora. Čova odležao 3 mjeseca pomilovan i otišao u USA. Otac te djevojćice dobio 19 godina za ubistvo drugog koji je htio da zaštiti silovatelja.
Jadni smo mi.
Tako je i sa CEMT dozvolama, eto vodi se neki nazovi postupak protiv tamo nekih u toj instituciji, a vraćeni na posao.
Isti ponovo izdaju te dozvole…..