LONDON, Predstavnice “ljepšeg pola” u prosjeku provedu tri godine svog života u prodavnicama, pokazalo je istraživanje koje je obavila istraživačka kompanija “OnePoll”.
Kako su zaključili autori istraživanja, žene na kupovinu odjeće utroše isto toliko vremena kao i na nabavku hrane.
Na uzorku od 2.000 žena, ustanovljeno je da pripadnice nježnijeg pola obave 301 pohod na prodavnice tokom godine, prenosi londonski “Dejli Mejl”. Ženski šoping traje 399 sati i 46 minuta godišnje, što znači da svake godine predstavnice ljepše polovine čovječanstva u kupovini provedu više od 16 dana.
Prema proračunima eksperata kompanije “OnePoll” za prosječno 63 godine života svaka žena provede po dvije godine i 10 mjeseci u prodavnicama.
“Mnogi smatraju da žene vrijeme provode u prodavnicama zbog kupovine odjeće”, kaže predstavnik “OnePolla”. Međutim, veoma često one kupuju za cijelu porodicu, a to može da bude veoma težak posao.
Kupovina odjeće i nabavka hrane ženama oduzimaju približno isto vrijeme. Prosječno 84 odlaska u prodavnice hrane u jednoj godini njima oduzme 94 časova i 55 minuta, a 30 pohoda na prodavnice odjeće 100 sati i 48 minuta.