PRNJAVOR, Poslovodstvo fabrike namještaja “Standard” iz Prnjavora ponosno je zbog rezultata poslovanja u prošloj godini prema kojima je plasman proizvoda na tržištu povećan za 15 odsto, a plate radnika za oko 30 odsto, rekao je Edin Dacić, predstavnik većinskog vlasnika ove fabrike, švajcarske kompanije “Dakomet”.
Ovo preduzeće danas su posjetili načelnik opštine Prnjavor Darko Tomaš i predsjednik Skupštine opštine Željko Simić.
Načelnik opštine Darko Tomaš rekao je da je “Standard”, s obzirom na broj zaposlenih, najznačajniji privredni kolektiv u Prnjavoru, zbog čega su ga lokalne vlasti kandidovale u akciji izbora najuspješnijih preduzeća koju je provela Privredna komora Republike Srpske.
“Veliko je zadovoljstvo što su oba naša kandidata, preduzeća `Standard` i `Topling` dobila nagrade u svojim kategorijama”, rekao je Tomaš.
On kaže da će u narednom periodu, zajedno sa rukovodstvom ove firme, nastojati da poslovanje “Standarda” i uslove koje pruža radnicima približi široj javnosti, s obzirom na smanjeno interesovanje mladih za rad u proizvodnim preduzećima.
“Ovo nije klasična pilana, već preduzeće čije se poslovanje bazira na savremenim
principima rada”, rekao je Tomaš.
U menadžmentu fabrike “Standard” ističu da su ciljevi za 2010. godinu povećanje proizvodnje za 30 odsto i unutrašnja reorganizacija koja će doprinijeti rastu produktivnosti i plata.
Fabrika namještaja “Standard” iz Prnjavora dobila je krajem marta prestižno priznanje Privredne komore RS – Drugu nagradu u kategoriji velikih preduzeća.
“Standard”, zahvaljujući potpisivanju dugogodišnjeg ugovora sa švedskom kompanijom IKEA, svoje proizvode plasira širom svijeta, a u preduzeću je, zahvaljujući angažovanosti većinskog vlasnika “Dakomet” i švajcarske Vlade, u toku realizacija trećeg investicionog ciklusa čija je ukupna vrijednost oko šest miliona KM.
Ovo ulaganje odnosi se na dodatne kapacitete koji će stvoriti uslove za otvaranje 50 novih radnih mjesta. Kompanija, trenutno, ima 290 zaposlenih.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ovo je još jedan u nizu marketinških trikova,vjerovatno švajcarskih,ali nisu ovo 90-te godine.
KVALITET,vaš partner IKEA je prepoznatljiva po jeftinim elementima poslovnog lanca, a znamo da je kvalitet prvenstveno cijena koštanja, ili ako stvarno imate tehnološki vrh gdje su vam Brand proizvodi, ili…
Kvalitet iznose zaposleni, prvenstveno sa svojim sofisticiranim znanjima i vještinama, u vašem slučaju tehnički managment. Primjećujem da ste kontinuirano otvoreni za prijem inžinjera na klučne pozicije u companiji, i pitam vas ko onda trenutno je “nosilac kvaliteta”, ako ste vi u potrazi za njima…
Investiranje kroz vlastito zaduživanje, pa to znači da vi tek treba da otkupite vlastitu tržišnu poziciju, ili je to na balkanu dovoljna samo marketinška manipulacija, thanks!