NJUJORK, S oporavkom američke privrede, sve veći procenat kupaca koji su u jeku krize pazarili u “Vol-martu”, se vraća radnjama u kojima su ranije kupovali.
Anketa, koju je obavila agencija za istraživanje tržišta “Amerikas riserč grup” ukazuje da od onih koji su u posljednje dvije godine više kupovali jeftinije proizvode u “Vol-martu”, 33 odsto sada izjavljuje kako se bar djelimično vraća prodavnicama u kojima su se ranije snabdijevali, prenosi Rojters.
Prije godinu dana takvih je bilo samo oko 20 odsto. Brit Bimer, iz pomenute agencije, napominje da neki potrošači možda osnovne proizvode i dalje kupuju u “Vol-martu”, ali se vraćaju starim radnjama kad su u pitanju odjeća i neka druga roba.
U anketi sprovedenoj između 5. i 10. marta ove godine, 30,8 odsto američkih ispitanika je izjavilo da se u ekonomskom pogledu osećaju bolje nego prije tri mjeseca, 47,2 odsto kaže da se osećaju isto, dok se 21,7 odsto oseća gore.
Veći procenat anketiranih nego u 2009. je izjavio kako planira da ove godine kupuje odjeću za proljećnu sezonu, što je najnoviji znak da trgovci odjeće izlaze iz dugog kriznog perioda.
Ukupno je 57,6 odsto anketiranih reklo da planira da kupuje odjeću za sebe, a 64,3 odsto da će kupovati garderobu za svoju porodicu.
Prošle godine u ovo vrijeme samo je 34 odsto Amerikanaca planiralo da kupuje proljećnu garderobu bilo za sebe, bilo za porodicu. Beta