BEOGRAD, Od prvih hiljadu radnika koji su prvog februara iz “Zastava automobila“ prešli u Fijat, njih 20 je poslije mjesec dana odlučilo da se vrate u matično preduzeće.
Oni su raskinuli ugovor sa italijanskim proizvođačem automobila, a kako kaže predsjednik Samostalnog sindikata Zoran Mihajlović, riječ je o ljudima koji su stariji od 50 godina i koji nisu mogli da izdrže tempo rada koji ih je čekao na montažnoj traci Fijata.
“U ’Zastava automobilima’ je na montažnoj traci, na kojoj se pravi ’punto’, radilo 1.400 radnika. Danas, kada je Fijat gazda, isti posao obavlja 30 odsto manje radnika, jer ih ima 900“, objašnjava on.
“To je za mnoge bilo teško, pa su se odlučili da se vrate u Zastavu i da tu sačekaju socijalni program, otpremnine i penzije“, kaže Mihajlović. Blic
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Eto ti evropske (svjetske) firme. Ko nemože postići propisanu normu , odnosno, produktivnost, sam se udaljava sa posla. A naše radnike nemoš ni bolničkim nosilima udaljiti iz fabrike. Po par mjeseci, godina ne primaju plate ali ne napuštaju fabrike i radna mjesta. Čekaju starosnu penziju
Mani Fijata, kod njih se mora raditi.To nije za iskusne. Kod takvih može samo početnik da se uklopi, koji i ne zna da se plata može primati i kada ne radiš.