PODGORICA, Akcenat ovogodišnje turističke ponude Crne Gore će biti cijena i kvalitet koju korisnik dobija za tu cijenu, kaže direktor turističke organizacije Saša Radović.
On je najavio da će ponuda biti za “svačiji džep” i objašnjava da se “možete provesti 10 dana za 100 evra, a možete naravno provesti 10 dana i za 1.500 evra”. Radović je naglasio da turistički poslenici Crne Gore i ove godine ozbiljno računaju na goste iz Srbije.
Ističući da se gostima iz Srbije nudi kvalitetan privatni i hotelski smještaj, on je podsjetio da mogu da računaju i na svoje potrošačke brendove u Crnoj Gori, čitaju svoje novine, gledaju omiljene TV emisije, a tu je nepostojanje jezičke barijere.
Radović je ocijenio da se sve više zemalja sa svojim turističkim destinacijama bori za tržište Srbije. “Mi smo na ovom tržištu uvek bili prisutni i uvek je najveći broj turista iz Srbije ipak dolazio u Crnu Goru i obrnuto. Najveći broj turista u Srbiji je bio upravo iz Crne Gore. Naša namera je da to nastavimo, da se taj trend održi”, istakao je on.
„Hotelijeri su za turiste iz Srbije snizili cene za dodatnih deset odsto, što sa prošlogodišnjim popustima iznosi ukupno 30 odsto. Sada će prosečna cena polupansiona u hotelima sa tri zvedice, koji su i najtraženiji, iznositi do 35 evra“, kaže on.
Crna Gora je jedna od rijetkih mediteranskih destinacija koja je prošle godine zabilježila iste rezultate kao 2008. Lani je bilo 1,2 miliona registrovanih turista i oko osam miliona noćenja, što je po broju dolazaka čak dva odsto više nego 2008.
“Naša je namera da taj trend zadržimo”, naglasio je on i podsjetio da je prošle godine samo iz Srbije bilo oko 400.000 registrovanih turista, ne računajući one goste koji dodju u svoje kuće, vikendice, kod rodjaka i prijatelja, tako da se slobodno može govoriti o milion posjetilaca. Tanjug