AMSTERDAM, Kompanija Philips je objavila da 31 odsto od ukupne prodaje u 2009. godini dolazi od „zelenih“ proizvoda, tri godine ranije nego što je bilo planirano. Očekuje se da prodaja dostigne nivo od 50 odsto do 2015. godine. Kompanija će dostići ciljani nivo investicija u „zelene“ inovacije u ukupnoj vrijednosti od 1 milijarde evra u 2010. godini i ispuniti svoj plan poboljšanja operacione energetske efikasnosti od 25 odsto.
Kompanija Royal Philips Electronics zabilježila je značajan napredak u svom EcoVision4 programu koji je lansiran 2007. godine i koji je postavio ciljeve u sektoru prodaje ekoloških proizvoda, investicija u ekološke inovacije i u domenu povećane operacione energetske efikasnosti do kraja 2012. godine.
“Činjenica da smo tako daleko odmakli od ciljeva koje smo postavili krajem 2007. godine sa EcoVision4, pokazuje da je održivost zaista pokretački faktor u Philipsovoj poslovnoj strategiji,” izjavio je Rudy Provoost, predsjednik Philipsovog Odbora o održivosti i izvršni direktor kompanije Philips Lighting.
“Održivost je integralni dio, DNK naše kompanije okrenute ka zdravlju i napretku. Uzimajući u obzir ambiciozne pristupe ovom sektoru, mi ćemo nastaviti da postavljamo takve ciljeve i da ih ispunjavamo,” dodao je Provoost.
Pod imenom EcoVision5 program, Philips je danas najavio ciljeve održivosti za period do 2015. godine, a na osnovu globanih trendova za koje kompanija moze da ponudi značajna rješenja. Novi ciljevi su prosirili Philipsov pristup odrzivosti daleko van granica ekolosškog pristupa, u ravni sa strategijom kompanije „Zdravlje i blagostanje“.
Kompanija Philips teži ka tome da obezbjedi zdravstvenu njegu za više od 500 miliona ljudi do 2015. godine. Ovaj cilj kompanija će ostvariti uzimajući u obzir sve Philipsove proizvode i rješenja koja se direktno odnose na zdravstvenu zaštitu. Primjer toga je MammoDiagnost DR, koji čini dio mobilnog mamografa, stvorenog da olaksa pristup preventivnoj zdravstvenoj zaštiti ženama u udaljenim dkelovima Srednjeg Istoka.
Philips ce do 2015. godine poboljšati energetsku efikasnost svog ukupnog portfolija proizvoda do 50 odsto. Osvjetljenje danas čini 19%, skoro petinu ukupne svjetske potrošnje energije. Sa LED tehnologijom koja će ubrzo postati industrijska norma, Philips posjeduje znanje i sposobnost da napravi globalno znacajnu razliku kada je u pitanju energetski imperativ kroz svoje inovacije u osvetljenju.
Ilustracija ovoga je Philipsovo predstavljanje prvog LED prostornog rješenja sa solarnim napajanjem u Južnoj Africi. Kompanija Philips pomaže društvima da uzivaju u jednostavnim poboljsanjima zivotnog standarda putem svjetla dugo nakon što sunce zađe, bez upotrebe električne infrastrukture.
Philips takođe zeli da udvostruči sakupljanje i reciklažu svojih proizvoda koji su na kraju životnog vijeka, kao i kolčinu recikliranog materijala korišćenog u Philipsovim proizvodima do 2015. godine. Nestašica izvora materijala, manjak zakona koji se odnose na sakupljanje i reciklažu u određenim djelovima svijeta, u kombinaciji sa rastućim zahtjevima potrošača u ekonomijama u razvoju, predstavljaju jasan ekoloski rizik za planetu. Philipsov EcoDesign pristup razvoju proizvoda je rezultirao takvim rješenjima kao što je usisivač Performer Energy Care, koji je napravljen od 60 odsto reciklirane i biorazgradive plastike.
Philips je takođe bio partner u razvoju zakonskih rješenja u EU vezanih za sakupljanje i reciklažu otpada. Philips je proširio uslugu dobrovoljnog sakupljanja i reciklaze otpada koju je kompanija započela 2008. godine u Indiji i Brazilu i lansirala ih je u Argentini 2009.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ko ce znati .. koja je pozadina ovoga
cisto sumnjam da je samo tako investirano