FRANKFURT, ‘New Trabi’ je predstavljen na auto salonu Frankfurtu, gdje je pobrao simpatije svih koji su ga vidjeli. Konceptni automobil tada još nije bio u voznom stanju, ali sada je Trabi napravio i prve kilometre.
‘U automobilu su baterije i elektropogon, ali oni ga mogu tek djelomično pokretati. To znači kako auto može voziti na svoj pogon, možete ga osjetiti, što je važno za prezentaciju samog proizvoda kao i za potencijalne investitore. Doživljaj vožnje je dobar, posebno je zanimljivo zato što je posve nečujan, a pogon, u ovoj fazi još nije na nivou onoga koji bi se trebao ugrađivati u serijski model’, rekao je Ronald Gerschewski, inicijator projekta.
Trabi je svoju prvu vožnju odradio centrom istočno njemačkog grada Zwickaua. Ondje su, prije drugog svjetskog rata, svoje automobile proizvodile tvornice Horch i Audi, da bi ulaskom sovjetskih trupa i okončanjem rata, Sovjeti potpuno demontirali tvornicu. Za zapadni proizvod ondje više nije bilo mjesta. Tvornica Sachsenring, je tek 1958. počela raditi, ali sada automobil kakav su htjeli Sovjeti, čudo socijalističke tehnike, Trabant. Zwickau je, dakle, namjerno odabran za novi Trabant, koji se odrekao svih nedostataka originalnog modela. Pred njim je još uvijek dug put do dolaska u salone. Traže se strateški partneri.
‘Ima nekoliko različitih investicionih scenarija, od punog finansiranja, preko udjela, do grupe investitora. Tu su i potencijalni partneri koji bi ga htjeli proizvoditi kao i oni izvan Njemačke. U načelu je osjetno bolji odaziv vanjskih partnera. Oni dolaze iz sjeverne i istočne Evrope ali i iz Sjeverne Amerike, što nas je prilično iznenadilo. Automobil svojim dizajnom i pričom koja stoji iza njega pobuđuje veliki interes’ dodaje Ronald Gerschewski.
Niti jedan automobil ne može nastati preko noći. Postavljanje serijske produkcije na noge, zahtijeva velik novac. Riječ je o svotama većim od stotinu miliona evra.Trabanta se ponajviše mrzilo zbog smrdljivog, ekološki poraznog dima iz auspuha. I zato novi Trabi želi biti elektro automobil. Dva su razloga. Prvo, elektro mobilnost je postala šansa. Negativan imidž Trabanta kao smrdljivca bi mogli promijeniti, ne bi se o njemu pisalo i pričalo kao o štetočini.