BEOGRAD, Kompanija Carlsberg Srbija Group predstavila je novi dizajn Lav flaše. Uz prisustvo brojnih gostiju i predstavnika medija juče je svečano otkrivena 20 metara visoka maketa nove flaše koja je prethodnih dana bila predmet čuđenja i interesovanja mnogobrojnih građana.
Ovom prilikom priređen je i vatromet koji je najavio početak »Nove ere«, kako je kompanija označila »lansiranje« nove Lav flaše. Okupljene zvanice nastavile su proslavu u Dvorani Doma sindikata, a gost koji je pronašao specijalno obilježenu novu Lav bocu, poznati glumac Gordan Kičić, nagrađen je putovanjem u Južnu Afriku sa članovima fudbalske reprezentacije Srbije.
Istovremeno makete nove Lav flaše otkrivene su i u Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu i Subotici gdje je takođe uz vatromet i muziku poznatih di džejeva promovisan novitet na tržištu piva.
„Svesni smo činjenice da je samo uz praćenje savremenih trendova u pivarstvu, konstantan trud i neprestano osluškivanje najistančanijih ukusa potrošača naš brend LAV uspio da se čvrsto pozicionira među najpopularnije brendove u Srbiji. Sa namjerom da na što bolji način opravdamo povjerenje koje nam je ukazano odlučili smo da za sve ljubitelje piva učinimo nešto potpuno novo.
Nakon veoma iscrpnih istraživanja, do sad najopsežnijih na našem tržištu piva, odlučili smo da ljubiteljima piva kod nas, u pravom smislu riječi, pružimo sve što se može željeti od piva. Lav pivo u novoj flaši nudi potpuno osvježenje i posebno iskustvo konzumiranja piva. Ona je apsolutni novitet na tržištu jer su njen oblik, reljef i boja prilagođeni onome što naši potrošači očekuju od LAV-a. Ova specijalno dizajnirana flaša pružiće našim potrošačima nezaboravne momente u konzumaciji piva“, istakao je generalni direktor kompanije Aleksandar Radosavljević.
Jedinstvena Lav flaša dizajnirana je nakon opsežnog istraživanja u kojem su ispitani ukusi, navike i preference hiljade muškaraca u Srbiji, a koje je trajalo godinu dana. Na osnovu dobijenih rezultata renomirana britanska agencija »Design Bridge« dizajnirala je potpuno novu flašu.
Njen oblik savršeno pristaje u ruci, a boja čuva svježinu omiljenog, dobro poznatog ukusa. Cijeli projekat predstavlja vrlo ozbiljna ulaganja kompanije Carlsberg Srbija koja premašuju 10 miliona evra, što je jedna od najvećih investicija u regionu.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
pozdrav,zelim da ponudim lokal na odlicnom mjestu za vasu reklamnu tendu za ljetnu bastu.posto imam u planu da postavim ljetnu bastu molim da mi se javite,lokal se nalazi u istocnom sarajevu u neposrednoj blizini fakulteta.marko 0038765816920