BEOGRAD, Komapanija “Pežo” dobila je ove godine novi vizuleni identitet zaštitnog znaka, stilizovanu figuru lava, i namjerava do kraja 2012. godine plasira 14 novih modela, saopšteno je danas u “Verano centru” u Beogradu, koji je zastupnik tog fracuskog proizvođača automobila.
“Pežo” namjerava lanisiranjem novog vizuelnog koncepta, povodom obilježavanja 200 godina od osnivanja, da do 2015. napreduje za tri mjesta na svjetskom tržištu i osvoji lidersku poziciju, izjavio je izvršni direktor kompanije “Verano motors”, koja je generalni uvozinik i distributer “Pežo” vozila u Srbiji, Milan Vukasović.
Novi logo je trodimenzionalan i dosadašnja prepoznatljiva plava boja zamenjena je tamnijom nijansom iste boje, a izbačen je ranije korišćen plavi kvadrat i dodat je slogan “Motion & Emotion”.
Vukasović je kazao da će prvi model koji će koristiti nove oznake biti sportski kupe “RCZ” koji će zvanično biti predstavljen na proleće u salonu u Ženevi, kao i da će sa modelom automobilaa “SR1 Grand turizmo roudster” biti moderniji stil dizajna budućih modela.
On je rekao da je “Pežo” investirao u nove tehnologije i da je u tom pravcu dizajniran model sa 100 odsto električnim pogonom BB1 za gradsku vožnju koji je dugačak samo dva i po metra, a ima četiri sjedišta.
Novi modeli su i električno “iOn”, hibridni skuter E-Vivasiti, kao i “Hibrid3 Evolušn” sa tri točka, dizel hibrid varijante modela “3008”, a od 2012. i dizel hibrid sa manjim emitovanjem ugljen dioksida čak do 50 grama po kilometru.
Pored tehničkih unapređenja “Pežo” je početkom godine trajno smanjio cijene svih automobila i dostavnih vozila.
Direktor marketinga kompanije “Verano motors” Jova Srećo je podsjetio da “Pežo” počeo da koristi svoj prepoznatljivi logo na alatima od 1810. godine, a od 1858. godine i na vozilima, dodajući da se znak “Pežoa” mjenja na svakih 20 do 30 godina.
Prema njegovim riječima “Pežo” je pripremio i novi futuristički dizajn bicikala, a uskoro će se pojaviti i skuter na električni pogon koji će imati potrošnju od 0,4 evra na 100 kilometara.