LONDON, Video igra „Moderno ratovanje 2“ postala je jedan od najprodavanijih proizvoda industrije zabave, pošto je donijela prihod od preko milijardu dolara, saopštili su njeni izdavači.
Igra je puštena u prodaju u novembru, a samo u prvih pet dana prodaja je dostigla 550 miliona dolara, prenosi Bi-Bi-Si.
Ovaj rezultat stavio ju je rame uz rame sa ostalim naslovima koji su premašili granicu od milijardu dolara, poput igrica „Gitarski heroj“ i „Svijet vorkrafta“. Vlasnik svih ovih izdanja je kompanija „Aktivižn“.
„Moderno ratovanje 2“ je šesti nastavak iz serijala „Dužnost zove“.
Igra je nakon predstavljanja kritikovana jer obiluje nasiljem, a u jednoj epizodi igrač u prvom licu učestvuje u masakru civila na aerodromu.
„Aktivižn“ je saopštio da ta scena „nije reprezentativna za cjelokupno iskustvo“.
Igrica je trenutno najuspješniji proizvod industrije zabave, zajedno sa „Avatarom“, trodimenzionalnom naučnofantastičnom filmskom avanturom Džejmska Kamerona.