NJUJORK, Iako je uložio ogroman novac na ulazak na tržište Binga, Microsoft nije značajno naškodio lideru, Google-u pa će se kompanija u narednom periodu orijentisati na jedino svjetsko tržište online pretraživanja gdje Google ne bilježi nikakve rezultate.
Od predstavljanja u junu, Bing je u Sjedinjenim državama trenutno na trećem mjestu sa 10,5 odsto udjela iza Yahoo! Search-a sa 16,5 i Google-a 66,5 odsto, pokazuju podaci comScore-a.
S druge strane, kinesko tržište je potpuno drugačije u odnosu na američko – ubjedljivi lider na tržište pretraživanja na Internetu je Baidu sa 63,9 odsto, dok je na drugom mjestu Google sa 31,3 odsto udjela. Reuters ocjenjuje da je tržišna vrijednost u Kini bila oko 293 miliona dolara u trećem kvartalu prošle godine.
Microsoft je u posljednjoj nedjelji prošle godine objavio saopštenje u kojem navodi da je kinesko tržište najvažnije u kampanji ekspanzije Binga koji se tamo nalazi u beta fazi. Microsoft je otvorio i razvojni centar u oblasti pretraživanja Interneta u Šangaju kako bi korisnicima na tom tržištu ponudio relevantne proizvode.
Kina je sigurno najvažnije tržište na svijetu sa cifrom od 350 miliona korisnika Interneta. Analitičari ocjenjuju da ”Google veoma sporo napreduje jer je Baidu ipak daleko ispred Google-a i da će morati da se zadovolji brojem dva, s obzirom na političke prilike”.