BANJALUKA, Kampanja Usudi se Policijske misije Evropske unije, koju je za njih implementirala agencija Aquarius Ogilvy 2008. godine na festivalu, European Excelence Awards, održanom 10.decembra u Beču, je pobjedila u 31.kategoriji – Najefikasnija kampanja, a takođe je bila nominovana u 55. kategoriji – Najbolje kampanje zemalja u okviru Balkanske regije.
Na ovo prestižno evropsko takmičenje prijavljeno je više od 1250 radova iz cijele Evrope koji su se takmičili u ukupno 56 kategorija. (http://www.excellence-awards.eu/)
Kampanja “Usudi se”, koja je osvojila nagradu, pokrenuta je s ciljem podizanja svijesti šire društvene zajednice o važnosti uzimanja učešća pojedinaca u borbi protiv organizovanog kriminala i korupcije. U toku kampanje broj poziva na besplatni broj 080 020 505 povećan je za 400%.
Direktorica agencije, Brankica Janković ističe da ju je nagrada obradovala i vrlo prijatno iznenadila. „Nažalost, zbog nemogućnosti dobijanja vize u tako kratkom vremenskom roku nismo bili u mogućnosti da prisustvujemo dodjeli nagrade. Međutim, predstavnici EUPM-a u BiH, prisustvovali su svečanosti i preuzeli nagradu,“ rekla je Janković, ističući da joj je izuzetno drago što je baš ova kampanja dobila nagradu jer su u našem društvu kriminal i korupcija gorući problem. Naglasila je da je svaki oblik skretanja pažnje na ove probleme društva dragocjen.
„Ideja za realizaciju kampanje kojom će se građane ohrabriti da se usude i uzmu aktivno učešće u borbi protiv organizovanog kriminala i korupcije je potekla od bh agencija za provođenje zakona. Sretan sam što smo uspjeli pronaći marketinšku agenciju koja nam je pružila pomoć u naporima da komuniciramo o ciljevima kampanje, izjavio je Kilijan Val, šef Odjela za medije i odnose s javnošću.