BEOGRAD, U turističkim agencijama očekuju da će promotivne cijene aviokarata povećati interesovanje, pa i broj turista koji će iz Srbije ići u Evropu.
Ono što će donekle uzdrmati njihov posao su individualna putovanja, odnosno mogućnost da sami sebi organizujete putovanje, posebno tzv „siti brejk“ i to zahvaljujući internetu gdje možete ne samo bukirati hotel, nego i naći sve informacije od istorijskihih i kultrunih znamenistosti, do šopinga, koncerata, sajmova i sportskih događaja.
Dilema je samo na koji je način najisplativije putovati – sopstvenim kolima, autobusom ili avionom. Jelena Gajinov iz Travelhousa kaže da sve zavisi od toga šta želite od putovanja i kolikim budžetom raspolažete.
„Mislim da će sada poslije ukidanja viza najviše porasti putovanja sopstvenim kolima prvenstveno zato što ljudi vole komfor, mogu da stanu i obiđu još nešto uz put, a hoteli obično imaju svoj parking pa o tome ne morate razmišljati. Mislim da je mnogo lakše za bliže zemlje ići kolima, ali onaj ko voli da ima neku sigurnost da će odabrati pre autobus ili avion, odnosno lou cost“, kaže ona.
Gajinov to objašnjva činjenicom da „nije beznačajno to što vi avionom za sat-dva stižete do neke evropske destinacije, to vam zvuči primamljivije nego da vozite do nekog grada osam do deset sati“.
Prema njenim riječima, ovu godinu uopšte karakterišu velika sniženja cijena karata u aviosaobraćaju, a poslednje promotivne cijene karata više kompanija i lou cost kompanija će ići samo u korist putnika. B92