BEOGRAD, Kompanija Centroproizvod planira da iduće godine investira osam miliona evra u novu fabriku u okviru proizvodnog pogona u Surčinu, najavio je danas taj proizvođač prehrambenih proizvoda.
Za tri kvartala ove godine kompanija je, kako je saopšteno na konferenciji za novinare, povećala prodaju 11 odsto na godišnjem nivou, ubilježila 30 odsto veću stopu profitabilnosti, investirala 1,6 miliona evra u proizvodnju i zaposlila 60 radnika.
“Centroproizvod je iskoristio krizu kao šansu i uspeo da poraste, otvori nova tržišta i uloži milion u obnovu fabrike”, istakao je predstavljajući ovogodišnje rezultate direktor kompanije Nemanja Popov.
Popov je kazao i da je kompanija ove godine ušla na tržište Slovenije, u Merkatorovu maloprodaju, i Bugarske, u Deltin lanac Pikadili.
Centroproizvodovi proizvodi prodrli su i na tržište Hrvatske preko privatnih robnih marki, dodao je Popov.
Primjena novih tehničkih i tehnoloških dostignuća, savremeni proizvodni pogoni i stroga kontrola produkcije doprinijeli su unapređenju kvaliteta proizvoda i Centroproizvod je ove godine dobio dva nova sertifikata kvaliteta – ISO 22000:2005 i ISO 14001:2004.
“Centroproizvod uspješno održava lidersku poziciju među domaćim proizvođačima hrane zahvaljujući kvalitetu proizvoda”, naglasio je predsjednik Upravnog odbora kompanije Darko Bajčetić.
On je dodao da će u skladu sa primarnim ciljem – da postane regionalni lider u prehrambenoj industriji, Centroproizvod nastaviti da ulaže u razvoj i konstantno unapređenje kvaliteta svih proizvoda.
Asortiman Centroproizvoda čini više od 240 proizvoda koji dolaze iz surčinskog pogona Cipiripi, čukaričke Arome i pogona Bilje iz Bavaništa.