ZAGREB, Hrvatska planira da značajno poveća sredstva za udruženo oglašavanje turizma, kao i za oglašavanje na internetu, s obzirom na pozitivne rezultate koji su već vidljivi, najavio je danas hrvatski ministar turizma Damir Bajs.
On je na konferenciji za novinare objasnio da bi, sudeći prema bukingu za septembar, posezona mogla da bude iznad očekivanja, čemu su u velikoj meri doprinijeli i novi načini oglašavanja.
U ovoj godini je pet puta povećan iznos sredstava za internetsko oglašavanje u odnosu na lani, odnosno uloženo je 5,1 miliona kuna za oglase na glavnim internetskim portalima i pretraživačima, istakao je Bajs.
Prema njegovim riječima, sredstva za oglašavanje posezone će se povećati za još dva miliona kuna, pa će tako u internetsko oglašavanje hrvatskog turizma biti uložen 7,1 milion kuna.
Mjere udruženog oglašavanja, koje je ove godine prvi put uvedeno, nastaviće se i iduće sezone jer se ovakav model partnerskog odnosa javnog i privatnog sektora u turizmu pokazao kao uspješan, ističu u ministarstvu.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Odličan pristup oglašavanju smještaja ima i portal CityCompas (http://www.citycompas.com/o-city-compasu/?jID=1).