VAŠINGTON, Najnoviji proizvod američke Koka-kole” mogao bi da izazive nedoumice zato što je riječ o gaziranom mlijeku, piše londonski “Gardijan”.
Ovaj gigant počeo je probnu prodaju novog “živahnog” pića koje se zove “Vio”, po cijeni od dolar i po.
Novi napitak je napravljen od obranog mlijeka pomiješanog sa gaziranom vodom, aromatizovan je voćem i zaslađen šećerom od šećerne trske.
Kupci mogu da biraju ukuse šumećeg limuna, breskve i manga, tropske kolade i mješavine bobičastog voća, a pića su puštena u prodaju u Njujorku i upakovana u šarene luksuzne aluminijumske boce.
“Lansiranje ‘Vio’ napitka je uzbudljiv događaj za potrošače”, rekao je portparol britanskog odjeljenja “Koka-kole”.
On je dodao da se za sada ne planira prodaja u evropskim zemljama.
Kompanija navodi da “Vio” ima “slasan, jedinstven i gladak ukus”, bez vještačkih aroma, konzervansa ili zaslađivača.
Pokušaj kompanije “Britvic” da prodaje gazirano mlijeko u Britaniji prije šest godina doživio je neuspjeh. Koncept se pokazao kao “previše izazovan za potrošače u toj fazi”, saopštila je kompanija nakon toga.