BANJALUKA, Banjalučka pivara proširila je asortiman svojih proizvoda i na tržište pustila nektar pivo u pakovanju od pola litra s nepovratnom bocom.
Takođe, investirano je i u nabavku nove opreme za pakovanje piva, od domaćih proizvođača, pa se sada koristi brendirana folija, umjesto dosadašnjeg kartonskog pakovanja, saopšteno je iz ove kompanije.
– Banjalučka pivara svojim potrošačima omogućila je da uživaju u nektar pivu, a da pri tome ne moraju razmišljati o povratu ambalaže. Pivopije sada mogu da kupe pivo u brendiranoj foliji, i to pakovanje 12 nepovratnih flaša od pola litra i pakovanje 24 flaše od 0,33 litra – rekla je Milka Trubarac, portparol Banjalučke pivare.
Novi način pakovanja, kaže Trubarac, nije obradovao samo naše potrošače, nego i domaće proizvođače, jer sirovine za pakovanje piva kupujemo na našem tržištu i na taj način direktno doprinosimo razvoju i jačanju domaće privrede.
Prema njenim riječima, pored toga što promoviše domaću proizvodnju, Banjalučka pivara napraviće i znatne uštede, jer je dosadašnje kartonsko pakovanje dobavljano iz uvoza.
Ona je podsjetila da je Banjalučka pivara i sponzor predstojećeg koncerta Leni Kravica, u okviru “Nektar Music Stage”, te generalni sponzor Nektar demofesta.
– Jedna od novosti jeste i da počinjemo s Nektar karavanom “Odlijepi od sreće”, u okviru kojeg će se, po gradovima širom RS, prezentovati nagradna igra te biti organizovana i mini-takmičenja, o čemu će potrošači biti naknadno obaviješteni.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
a to se sve finansira iz gubitka do visine kapitala iza kojeg ce uslijediti konvertovanje prioritetnih u redovne i povecanje ucesca vecinskog vlasnika.
a kako drugačije? nisu ludi da dijele profit sa malim akcionarima. mogli su svi da prodaju svoj udio na vrijeme 🙂