TOKIO, Treća generacija Toyotinog modela hibrida Prius, koji je na tržište dospio prije dvije sedmice, naišla je na veoma dobar prijem.
Porudžbine su dostigle 110.000 komada, saopštio je u subotu jedan od najvećih domaćih prodajnih lanaca, Toyota Tokyo Corolla. U kompaniji su saopštili da je oko 80.000 porudžbina već plasirano. Cilj Toyote je da najnoviju verziju plasira na nivou 10.000 primjeraka mjesečno, po čemu bi bila i najbolja na japanskom tržištu.
Značajan konkurent na tom tržištu je Hondin model hibrida Insight. Hibridi su postali veoma traženi modeli otkad je vlada, kako bi unaprijedila njihov plasman, uvela poreska izuzeća. Dodatni podsticaj je dat i onog trenutka kada je parlament odobrio povratne rabate u zamjeni 13 i više godina starih vozila za ekološki podobne verzije automobila. Hibridi su pogodni u prilično gustom saobraćaju u Japanu, gdje su česta zaustavljanja i gdje do izražaja dolazi gorivna neefikasnost običnih modela s benzinskim motorima.