ZAGREB, Trend pada prometa od trgovine na malo u RH i na mjesečnoj i na godišnjoj visini nastavljen je i u februaru ove godine. U odnosu na januar promet je nominalno smanjen za 3,7 posto, a realno za 4,2 posto, dok je u odnosu na februar prošle godine nominalno manji za 16,6 posto, a realno za čak 19,1 posto.
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, promet od trgovine na malo što ga ostvaruju svi poslovni subjekti koji se bave tom djelatnošću, bez obzira na svoju pretežnu djelatnost, u prva je dva mjeseca ove godine u odnosu na isti period lani nominalno manji za 14,2 posto, a realno za 16,5 posto.
Posmatrano po trgovačkim strukama, u februaru je prema mjesecu ranije promet u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno živežnim namirnicama, na koje otpada 35,9 posto hrvatske maloprodaje, nominalno smanjen za 3,2 posto, a u ostalim nespecijaliziranim prodavaonicama, čiji je udio u ukupnoj maloprodaji 6,6 posto, promet je smanjen za 8,5 posto. Najveći je nominalni pad prometa, za 26,5 posto, zabilježen u prodaji tekstila, odjevnih predmeta, obuća i kožnih proizvoda (čiji je udio u ukupnoj maloprodaji 5,7 posto). Poslovni.hr