ZAGREB, Hrvatski proizvodi, ali samo za one dubljeg džepa, izloženi su na prvom sajmu domaćeg luksuza u Splitu. 25 vrhunskih proizvođača vina, likera, hrane, nakita, kozmetike, odjevnih predmeta, namještaja i tepiha, pokazali su čime misle konkurisati i na domaćem i na stranom tržištu. Najviše pozornosti izazvao je prsten vrijedan više od 200 hiljada kuna.
I pored privredne krize i stezanju kaiša, prsten vrijedan više od 200 hiljada kuna ima svoje kupce. Većinom su to ‘bolje polovice’ uglednih biznismena. Pred nakitom draguljara Josipa Gojuna padale su i svjetske muzičke dive te neke kraljevske kuće.
‘Radio sam dva prstena za Celine Dion. Ta dva prstena se zovu Noć i Dan, ona je to nosila na prvom koncertu. Kasnije sam jednom prilikom radio ogrlicu koja je dospjela kao poklon Shakiri’, kaže Gojun.
Vrhunska ledena vina, šapanjac sa zlatnim listićima, najmanji šampanjac na svijetu, skupocjeni nakit, namještaj, kozmetika, odjeća i obuća, tek su neki od izloženih hrvatskih proizvođača koji su izvan naših granica vrlo traženi, dok su u Hrvatskoj relativno nepoznati. Te luksuzne proizvode mogu si priuštiti samo oni dubljeg džepa.
Iako se običnom smrtniku od cijena nekih proizvoda zavrti u glavi, za one dubljeg džepa najčešće nema krize. Oni se mogu pitati tek hoće li kupiti jedan ili više takvih proizvoda.