ZAGREB – “Agrokor” Ivice Todorića pregovara s austrijskom kompanijom “Epamedia” o prodaji “Medije”, koja je formalno suvlasnik 49 odsto “Zagreb-plakata”, koji ima monopol na spoljno oglašavanje u Zagrebu.
Todorić je svojevremeno za kupovinu “Medije” potrošio dva miliona evra, a za udio u “Zagreb-plakatu” 109 miliona kuna, a navodno od Austrijanaca traži oko 30 miliona evra, odnosno oko 200 miliona kuna.
Od aprila ove godine “Media” je formalno suvlasnik 49 odsto “Zagreb-plakata”, a preostalih 51 odsto drži “Zagrebački holding”. “Zagreb-plakat” ima, prema nekim procjenama, oko 2.500 oglašivačkih površina u Zagrebu, a zapošljava dvadesetak ljudi.
Todorić pregovara s Hajnrihom Šusterom, vlasnikom “Epamedije” i njegovim sinom Markusom, što su djelimično priznali u Upravi “Agrokora”, navodeći da je došlo do susreta, ali da se samo dogovarala poslovna saradnja, ali ne i prodaja “Medije”. Todorić navodno o prodaji “Medije” nije pregovarao samo s “Epamedijom” nego i s predstavnicima kompanije “Alfred Wall” iz Austrije iza koje stoji američka kompanija “Meadwestvaco”.
“Ovo bi bio rijedak slučaj za Todorića, s obzirom na to da ‘Agrokor’ sve kupuje, a rijetko šta prodaje od firmi iz svog koncerna. Ali, s obzirom na aktuelnu krizu, Todorićeva odluka ne čudi, jer je javna tajna da mu trenutno nedostaje gotovine za tekuće, puno važnije, projekte”, kažu hrvatski analitičari.