PITTSBURGH, Poznati proizvođač boja za automobile, PPG, najavio je da je boja sutrašnjice plava. Po riječima Jane Harrington, menadžera stajlinga iz PPG-a, plava je jedna od boja koja naglašava oblik vozila, globalno je prihvatljiva i nema nikakvih negativnih konotacija.
Kompanija proučava modne trendove, dizajn enterijera i potrošačke proizvode sa ciljem da predvidi ćudljive promjene ukusa potrošača.
PPG nije jedina kompanija koja predviđa da će se plava boja masovno naći na četvorotočkašima. Aprilski izvještaj giganta DuPont je takođe predvidio preporod plave boje koja simbolizuje ekološke koncepte poput neba i vode.
Doduše, u 2008. godini potrošači se nisu uhvatili za “plavi” trend. Još uvijek se na tržištu prodaje 20 odsto vozila srebrno sive boje, koja je neutralna i prikladna za sva vozila.
Bijela je na drugom mestu sa 18 odsto, a prati je crna sa 17, i crvena sa 13 odsto.