SOMBOR, Poznati somborski proizvođač nameštaja, preduzeće Duga d.o.o, planira skoro ulaganje u sistem online upravljanja proizvodnjom, koje treba da omogući veće prisustvo na tržištu jugoistočne Evrope, izjavio je generalni direktor Mirko Rakonjac.
On je rekao da je cilj preduzeća, koje u ovom mjesecu obilježava 20 godina uspješnog rada, da kroz ulaganje u novu opremu unaprijedi kvalitet proizvoda i stvori bolje uslove rada.
“Dobro koncipirana strategija razvoja dovela je do stvaranja brenda “aleksandro”, robne marke nameštaja poznate potrošačima na domaćem i mnogobrojnim inostranim tržištima”, istakao je Rakonjac.
Prema njegovim riječima, TRA Duga je nosilac i glavni pokretač strateškog povezivanja sa slovenačkim preduzećem Lesnina AD, liderom na tržištu namještaja u jugoistočnoj Evropi.
Povezivanje ove dvije kuće rezultiralo je nastankom novog preduzeća – Aleksandro d.o.o, koje je među najvećim prodajnim lancima namještaja i prisutno je, sa 17 prodajnih salona, u gotovo svim većim gradovima u zemlji.
“TRA Duga je prešla put od male trgovinske radnje do jednog od najvećih proizvođača namještaja u Srbiji i, bez obzira na skroman početak, sopstvenim radom i zalaganjem je uspjela da postane jedan od stubova privrednog života Sombora”, istakao je Rakonjac.
Govoreći o tendencijama poslovanja u 2007, on je rekao da je ostvareni prihod bio 29 odsto veći nego u prethodnoj godini, a broj radnika, zaposlenih u TRA Dugi i u zavisnim preduzećima Aleksandro i Agrosavez je 390 , što je 25 odsto više nego u 2006. godini.