SEUL, Drugi veliki južnokorejski proizvođač automobila “Kija” juče je predstavila najnovije manje porodično vozilo pod nazivom “soul” sa petoro vrata kako bi zadovoljila sve veću potražnju za kolima niske potrošnje goriva, javlja agencija Jonhap.
Cilj “Kije” je da do kraja godine proda ukupno 18.000 jedinica u zemlji i inostranstvu. “Soul” će biti opremljen sa tri tipa motora, uključujući jedan benzinac od 1,6 litara i dva dizelaša sa motorom zapremine 1,6 litara.
Uprava kompanije je najavila da će isporuka novog vozila u SAD i Evropu početi u prvoj polovini 2009, naglašavajući da će “Kija” nastojati da zadrži jedno od vodećim mjesta u zemlji i inostranstvu u proizvodnji manjih terenaca.
“Kija” je povećala ponudu modela redizajnom njenog mini modela “morning” i luksuznog sedana srednje veličine “loce”, kako bi povećala profitabilnost imajući u vidu naraslu potražnju za automobilima manje potrošnje goriva.
Južnokorejska kompanija je objavila da je zaposlila bivšeg “Folksvagenovog” dizajenra Petera Šrejera, u pokušaju da poboljša izgled i komfor svojih modela.