BRISEL, Evropska komisija je, nakon SAD-a, otvorila zvaničnu istragu o reklamnom sporazumu između američkih web pretraživača “Jahua” (Yahoo) i “Gugla” (Google), objavljeno je u Briselu.
Izvršni organ Evropske unije pokušava da, prema riječima portparola Evropske komisije Džonatana Toda, utvrdi da li to partnerstvo ugrožava konkurenciju u evropskom privrednom prostoru, prenosi agencija Blumberg.
Portparol “Gugla” Vilijam Ečikson je, međutim, izjavio da taj sporazum neće imati veći uticaj u Evropi jer je ograničen na američke sajtove “Jahua” i “Gugla”.
Sarađivaćemo svakako s Evropskom komisijom i ubjeđeni smo da će ona doći do istog zaključka, dodao je Ečikson.
“Gugl” i “Jahu” su u junu potpisali reklamni sporazum kojim se “Guglu” dozvoljava da objavljuje raklame na “Jahuovim” web sajtovima.
“Gugl” procjenjuje da će od tog sporazuma moći da se ostvaruje godišnje 800 miliona dolara prihoda.