BANJALUKA, Predsjednik Vlade Republike Srpske Milorad Dodik, gradonačelnik Banjaluke Dragoljub Davidović i direktor i vlasnik trgovačkog lanca “Pevec” Zdravko Pevec otvorili su danas u banjalučkom naselju Derviši prvi prodajni centar “Pevec” u BiH u koji je uloženo 40 miliona KM , dok je u opremanje i punjenje objekta proizvodima uloženo još sedam milona evra.
Premijer RS Milorad Dodik rekao je da se otvaranjem ovog trgovačkog centra dokazuje da je RS otvorena za strane investicije i da je spremna poslovne interese velikih kompanija ističući od početka podržavao otvaranje prodajnog centra “Pevec”u Banjaluci.
“Banjaluka će se pokazati kao pravi izbor kompanije “Pevec” za širenje svoje poslovne aktivnosti”, rekao je Dodik i pozvao sve investitore iz okruženja da svojim ulaganjima poboljšaju strukturu, ponudu i zapošljavanje Srpske.
Gradonačelik Banjaluke Dragoljub Davidović pozdravio je otvaranje ovog trgovačkog centra, dodajući da je ovo još jedan doprinos razvoju gradu Banjaluci i u ovoj oblasti.
“Nije mala stvar ako neko u grad uloži 40 miliona KM, ako zaposli 300 naših sugrađana”, rekao je Davidović u svom obraćanju prisutnima.
On je naglasio da je ovo otvaranje još jedan dokaz da u Banjaluci i RS nema prepreka za saradnju u svim vidovima ,za sve one koji žele da ulažu ističući da je Banjaluka jedan od regionalnih centara koji svakim danom izaziva sve veći interes.
Direktor i vlasnik trgovačkog lanca “Pevec” Zdravko Pevec je rekao da je kompanija “Pevec” svih ovih godina radio sa Banjalukom odnosno BiH i dodao da je prodajni centar u Banjaluci sjedište za BiH.
On je dodao da će u naredna tri mjeseca ovakav trgovački centar biti otvoren u Beogradu, i da je otvaranje centra u Banjaluci prvi iskorak kompanije “Pevca” van Hrvatske.
Prodajni centar “Pevec” u Banjaluci prostire na 30.000 metara kvadratnih i raspolaže sa 100.000 artikala.
Banjalučki “Pevec” posjeduje 32 prodajna odjela koji su raspoređeni u prizemlju i na dva sprata, te parking sa 5.000 mjesta, a u ponudi kupcima nalaze se proizvodi od 2.000 svjetskih proizvođača po konkurentnim cijenama.
Strategija “Peveca” je da ima centre u svim gradovima Hrvatske s najmanje 30.000 stanovnika, u BiH će ta granica biti 60.000, a u Srbiji 100.000 stanovnika.